Condițiile în care este oferită garanția produselor Dienergy sunt în conformitate cu prevederile legii 449/2003 și OG 21/1992 cu modificările ulterioare.

Conform legii 449/2003, „ În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, în primul rând, repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată”. Astfel, compania noastră, în frunte cu departamentul tehnic, se angajează în acțiunea de a rezolva problemele tehnice ale produselor într-un timp rezonabil, care nu poate depăși, însă, 15 zile. În cazul în care se constată că timpul alocat reparării produsului este insuficient, compania are obligația de a comunica telefonic și/sau printr-un e-mail acest fapt clientului.

 Toate produsele comercializate de Dienergy România sunt noi și dispun de certificat de garanție de 3 ani, lucru ce oferă clienților care aleg produsele noastre siguranța autenticității și calității bunurilor comercializate.